en salig blandning, men inget av vikt.. egentligen!

Tänkte att jag skulle göra er lite avundsjuka igen och åter påpeka att jag har semester, hähä.. och det är grymt skönt! Igår gick jag knappt ut från lägenheten, steg upp klockan 10(!) och hade pyjamas på mig hela dan. Blev dock en liten avreagering i form att korpmatch, innan jag åter bänkade mig i soffan och kollade på Milk. Det var verkligen en behövlig dag, och det känns som att jag återfått lite energi inför resten av veckan :-)

Idag har det ju varit kanonväder här i växjö, som jag faktiskt tog vara på. Cyklade iväg till mikis och käkade lunch och fika med henne, samt drog en favorit i repris och solade på baksidan! Så nu ser man ut som en liten skär gris igen.. i alla fall på armarna :-) Apropå gris.. ska man börja oroa sig för svininfluensan än? Känner faktiskt inte för att vaccinera mig, men samtidigt vill ja inte få det.. om nåt sånt nu - gud förbjude - skulle hända! Synd på killen som dog i det iaf, men han kan ju fan inte ha undgått att det florerar en influensa här i världen och skita i att gå till sjukan. En aning klantigt ändå, eller?

Anyhoo.. verkar som att johan har fått jobb nu också förresten. Iaf för tre månader framöver och med samma kille som han haft hand om i sommar, så det va ju jätteroligt :-) Nu gäller det bara för seg-universitetet att klämma fram lite examensbevis och betyg, eftersom det är av ganska hög vikt att kunna styrka sin utbildning när man söker jobb och så... jorå så att eee, som fröken T brukar säga eller missbruka ;-)

Nu ska jag lämna er med en söt bild på mikis lilla baby-ronja. Ett kärt återseende var det,  då hon har varit hos mikis föräldrar hela sommaren. Synd bara att hon numer nästan är döv och liite mindre vital än senast jag såg henne.. Men hon är fin iaf ♥


Kommentarer
Postat av: carro barro

Naaajs med semester, grattis! :) Vad tyckte du om Milk? Såg den för några veckor sen, himla bra faktiskt, speciellt då den är sann..me like those kinds of movies. Puss

2009-09-01 @ 21:41:35
Postat av: Mika

Grattis Johan! Bra jobbat. Hälsa honom så gott!



Lilla hunden är söt och döv på samma gång :). Hon hälsar att hon är väldigt stolt över shout outen på din bloggis ;).



Puss & Kram



Ps, det gick bra i dag men ont som fan harre gjort!

2009-09-03 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0