så lite som gör så mycket

Helgen då. Blev ju som sagt en spontanfest för klintan hemma hos simon & pihl. Drack inte så fasans mycket, men mådde likväl sämst igår. Igen. Nu är det fan färdigfestat för ett tag. Det betyder i verkligheten tills nästnästa helg, då vi ska ha tjejkväll hos barro, så nästa helg blir det absolut inga alkoholhaltiga drycker :-) Lördan va iaf lyckad, tills ungern slår in 1-1. Då sjunker liksom stämningen och alla börjar prata om hur kass sverige är som it ens tar sig till VM.. men jaa, då skjuter zlatte ut magen och klämmer in 2-1 när vi har typ -7 sekunder kvar! Och stämningen gick om möjligt upp genom taket. Såg minsann en tår rulla nerför några ansikten :-) Tänk att så lite behövs för att få igång en fest!

Blev iaf ingen utgång, om det nu va nån som tippat på oss. Hade vi gått till bishops hade jag gärna gått ut, men när det blev terassen så kände jag att det va bäst med hemgång. Fick me oss en något överförfriskad niclas och gick hem! Och igår mådde jag kässt hela dan. Gjorde ändå ett slags försök till ansträngning och cyklade bort till bokhultet och sundet, och sen vidare genom bergunda och bergsnäs, innan vi va hemma igen.. Jättefin runda i det fina vädret :-)

Före 2-1



Efter 2-1


Nu ska jag utfodra en svältande katt!
Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Brucan asså!



Jag drack inte heller mycket med var helt seg, det kanske har med åldern att göra. C var däremot jävlar på att på Grace, så när han vaknade dagen efter var det både förkylning och allmänt ojjande som hördes. Stalin sov hos oss förresten, han är rolig han :) Kram och Puss

2009-09-07 @ 10:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0