partycrashern?

Revidering: Var inte ensam tjej igår.. hade faktiskt sällskap av två tjejer till :-)



Johans polare klintan (det är han som är brunast, hihi) är hemma från oslo i helgen, så det ska ju firas med fest.. brukar som vanligt, när det i detta gäng anordnas tillställning i sista stund, bara vara jag som är av det kvinnliga könet. Så som ni kanske förstår känns det ibland som att jag våldar deras "killfest".. fast jag inte gör det egentligen. Vad jag vet iaf :-)

Jaja, ska bli gott me öl.. och så får vi se vad som händer sen!

puss ♥


Kommentarer
Postat av: carro

Såg er igår, antar du & j skulle hem o de andra in på terrassen? Vi satt på PM :) Hoppas du hade en fin kväll söt. Puss

2009-09-06 @ 13:27:18
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: eyovine

Men Hej vännen!!!!! Så himla roligt att du skrivit i min blogg... tänker på dig och de dina mellan varven. Hopps allt är bra. Nu har jag lagt dig som favorit så jag kikar nog in fler gånger...



Kramiz Maja

2009-09-06 @ 15:35:36
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Mika

Blev det nåra fina bärs :)?

2009-09-06 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0