lager 157

Precis slagit mig ner i soffan efter en heldag i gällstads butiker. Idag har vi nämligen tagit oss en liten nätt tur på drygt 30 mil, för att shoppa på outleten Lager 157. Var ju en ganska perfekt dag att göra en sån här tripp, eftersom det är rätt så mysigt att strosa omkring i en stor butik när regnet häller ner. Roligare är det dock om man hittar massor me saker. Och inte bara fem. Correction: Jag hittade faktiskt massvis med saker, men när man väl börjar prova dessa outlet-kläder, inser man att man faktiskt är på en outlet. Som säljer överskott. Och andra sortering. Så det slutade för min del, med fem saker. Ett par nya leggings, en tjocktröja, en långärmad t-shirt, ett linne, samt såklart ett par skor. Skitfina converse red/white i skinn :-)

Blev dock glatt överraskad över utbudet i gällstad. Det fanns nämligen inte bara en outlet, utan flera! Bland annat Vagabond, Serholt, T-shirt shopen samt det vanliga köret som finnes vid de flesta stora outletställena! På t-shirt shopen hittade ja en skittöntig tisha som jag bara blev tvungen att köpa. Får väl se om den kommer till användning nån gång, hihi.

Här är dom schyssta sneaksen:


Nu ska jag lägga mig ner och försöka få bort skallebangen jag ådrog mig under den krampaktiga bilfärden hem. Jag avskyr nämligen att åka bil när det regnar, men framförallt att köra, eftersom jag inte ser nåt samt att ljudet är så satans högt från smattrande regn på vindrutan.. Spänner mig som en idiot hela tiden! Så gullegrisen får glatt köra när det vankas regn ;-)

Nighty night ♥

Kommentarer
Postat av: sis

Åhhh dit hade jag me viljat följa, vi borde oxå ha ett bra sånt där ställe här uppe. Iof km jag på att dom har startat en outlet på pitholm ju, men har int varit dit. hare så bra, va rolit å kunna skriva på varandras bloggar =) har fotat ditt fotoalbum!! pus pus

2009-09-06 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0