ladies night

En mycket trevligt och efterlängtad kväll blev det igår. På barrets initiativ samlade vi äntligen ihop oss igen och körde en drinkkväll for gurls only! Tyvärr va inte riktigt alla me, eftersom nån for till cypern, nån va sjuk, nån skulle bort osv, men ja tycker att tio stycken som faktiskt kunde komma är ett nog så gott resultat :-)
Var en aning skraj för en drinkkväll eftersom ja vet hur ja blir dagen efter. Men det va ändå lugnare än ja trodde när jag vaknade. Förmodligen var det för att det bara blev fyra drinkar och två öl, i kombination med en massa dans inne på grace. Vanligtvis brukar jag gå hem när andra går ut, vilket leder till att alkoholen slår till som värst när jag sover :-)

Blev inte så många bilder denna gång, men såklart bidrar jag med dom få som togs!




Tusen tack carro & lina för att ni fixade ihop oss för en supertrevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Fiiiiiiiiint det var igår!! Jävla schyrre. Jag ska baka mer muffins i veckan nu så om du är ledig mån eller tis så kom förbi barré :) Puss och kram

2009-09-20 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0