ibland ska man ha tur!

Min supersköna och oumbärliga cykel blev nämligen stulen igår. Brukar ha den stående utanför porten och den stod där när jag for till jobbet igår. Men sen på kvällen sa johan att den va borta. Fick panik, blev skitarg och så gav vi oss ut för att leta. Cyklade runt bland husen för att kolla närmsta området och sen till andra sidan gatan och i det området. Tror ni inte att den står där? Nån idiot har bärt iväg me cykeln, eftersom den va låst, och ställt den vid en annan port, för att förmodligen använda den sen. Jag tog iaf tillbaks den och sen gick vi över med ett måttligt rart brev som jag komponerade ihop. Sen la vi lappen på asfalten där min cykel stod, så tjuven skulle se det! Skämmes ta mig tusan.. hatar att man inte kan få ha sina saker ifred! Men det va skönt att det inte va svårare än så att hitta den igen iaf :)

Ikväll är det 30-års fest för camilla, så jag ska nog börja göra mig iordning snart. Kalaset började egentligen nu runt 15, men känner att ja inte orkar stressa. Ganska skönt att landa lite efter jobbet, och så tänkte ja att ja skulle åka snålskjuts me mikis när hon har slutat :)


Söta paket va :) Nu återstår bara problemet med klädval. Suck.. orkar inte prova/välja/prova igen osv.. jobbigt värre! ...undra om det är ok om man är naken?

Tack för titten iaf!
kram Z

Kommentarer
Postat av: pappsen

FAN,du skulle ju blivit polis egentligen,tur att du hitta den iaf.kram....

2009-09-26 @ 16:38:02
Postat av: zandra

hehe, joo kanske sadlar om en vacker dag :)

jäkligt skönt att den inte va längre bort.. kände hur lessen ja började bli.. använder den ju så mycket!

kram kram

2009-09-26 @ 17:39:01
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mickan

Fan vad skönt att du hittade den! Min är fortfarande borta... =( Vilka fina paket du gjort, jag är sjukt nyfiken på vad det är i dem! =) Kramar!

2009-09-26 @ 17:43:13
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: carro

Har blivit av med två cyklar sen jag flyttade till Växjö och är så jävlia bitter fortfarande att jag inte velat köpa nån mer (den lär försvinna den med..). SÅ, jag blev glad för din skull när jag läste att du hitta´n - Bra med det arga brevet med ;) Hoppas ni hade kul igår, tråkigt att jag jobbade. Vad fick hon av er? vi skickade som sagt blomster, hade ju noll koll över damens önskelista :)

2009-09-27 @ 09:50:00
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: z

jo jäkligt tur måste ja säga :)

Hade jättetrevligt igår och hon blev glad för presenterna.. vi köpte per morbergs kokbok, muffinsformar och en sån här svart gummigrytlapp som är formad som en hand..typ :)

kram på er!

2009-09-27 @ 14:47:55
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: sis

Ohhh vilka söta små paket :D Va bra att du hitta cykeln, sånt där blir man juh så jävla arg över. pus pus

2009-09-27 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0