hold on hope..

Fick mig en mycket trevlig överraskning idag, när ja fick nys om en lägenhet som faktiskt verkar vara för bra för att va sann. Det finns tydligen två tomma lägenheter i ett hus i sandsbro, som bara väntar på nya inneboenden! Hoppas evinnerligt att hyresvärden hör av sig så vi får komma å kolla på dom, för nu är ja ganska less på den här.. Har inte tänkt bygga upp nåt stort här, eller hoppas för mycket heller för den delen, ifall det skulle visa sig att vi inte hör nåt från dom :-) Men jag ska iaf hålla tummarna!

I helgen nalkas det förresten drinkkväll med fröknarna. Börjar dock bli lite orolig för detta, eftersom jag vet hur jag blir av sprit. Karatefull samt sjukt jäkla bakis. Får nog försöka köra festmetoden, om det ska bli nån utgång för undertecknad! Fast hade det inte varit för SAS och Skyways, som tar mer än 4000kr för en biljett till pite ToR, så hade jag befunnit mig på min fina morbrors bröllop istället, där drinkarna nog hade flödat än mer :-) Fattar inte varför det ska va så dyrt. Hade jag pröjsat för biljetten (för att få det billigaste) hade jag blivit tvungen att ta ledigt fyra dar från jobbet också, eftersom dom är extra dyra på helger. Så med biljetter, kuvertavgift, ledigt, klänning och annat man behöver inför ett bröllop, skulle jag nog va ca 8000 riksdaler fattigare. Känns omåttligt tråkigt, eftersom deras bröllopsfest garanterat blir skitrolig! Nåväl, jag får önska min kära morbror peter och hans carita en minnesvärd fest utöver det vanliga, härifrån växjö istället :-)

kram på er ♥




Kommentarer
Postat av: barret

Haha, jag är också sjukt orolig över att bli för full (blir också grymt bakis av sprit). varannan vatten helt klart ;)

2009-09-16 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0