biverkningar

Blev väckt imorse av johan när han skulle fara till jobbet, och han sa att katten hade spytt igen... Hua mig, stackars katt. Igår hade han tydligen spytt på johans täcke, igen, och sen inatt också. Inatt har han ju haft tillgång till maten, så det kan inte bara ha med hetsätning på mornarna att göra. Jag börjar tro att han är allergisk eller fått i sig fästingmedlet jag gav honom i förrgår. Känns inte kul om det är så, eftersom det inte står nånstans vad man ska göra om dom har slickat på medlet. För han är ju inte så pigg på att äta eller dricka, när han spyr upp det. Jaja, får avvakta lite och kanske ge han mjölk. Sötkarten ♥


Annars är det hyfsat lugnt med oss. En aning ont i halsen samt tung i huvudet några dagar nu, förmodligen en direkt biverkning av för lite kläder. Det är ju ändå höst nu. Förhoppningsvis går det över utan att bryta ut, även om det skulle va skönt å ligga sjuk hemma nån dag :-) Men just nu är det som mycket på jobbet, så helst undviker jag förkylning helt!

Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: eyovine/maja

Nopp, ska inte upp på bröllopet.. men mina storbarn kommer. Antar att ni ska dit =). Blir säkert en kul fest!



Höres kramiz

2009-09-16 @ 08:59:15
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: barret

Lillskrutten då, det är ju så jobbigt när ens djur blir dåliga - snälla säg vad som är problemet liksom! :) Puss

2009-09-16 @ 09:30:11
URL: http://g0ldfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0