åh fan..

det va som tusan. Såg precis en reklam ang. en ny svensk serie om skönhetsoperationer..
Lulu-spöket-Carter från äntligen hemma tycker tydligen om att operera sig. Hm.. there's a chocker!! Jeez alltså, när ska vansinnet sluta? Blir så trött på alla "kändisar" i alla "kändis"-program, som fullkomligt invaderar tablån just nu. Dessutom på bästa sändningstid. Feel me anyone?

Jaja, då har man fått vara bitter idag också! Har som it nåt annat att va bitter för just för tillfället, så då känns det bra att fisa lite på tv-utbudet som 2009 hittils har levererat :-)

Känner mig för övrigt i stort sett frisk från förkylningen, ingen baddare där inte, så imorse blev det en morronpromme med min älskade vän mikis + en hund. Efter det en snabb dusch samt frukost innan vi skulle träffas igen för att handla födelsedagspresent till camilla. Blir ju 30-års skiva i helgen för denna dam, så nåt måste ju tösen få ;-) Kvällen i övrigt känns fin. Har spelat mario bros 3 på 8-bitars, löst korsord, slagit in presenter, diskat och nu tänkte jag slänga ihop en kycklingpaj. Kanske städa toan också. Helt sjukt vad man gör för att få tiden att gå ibland.. johan jobbar nämligen till halv tio och jag har ingen annan att leka med ikväll :-) Inte ens katten. Han är för fet.

Kycklingpaj var det ja..
god afton mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: barret

Hahaha. Han är för fet. Straight up!

2009-09-23 @ 21:31:25
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: z

hahah.. han är ju det :)

2009-09-24 @ 09:31:46
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Din älskade vän (tar åt mig av den skiiit mycke)

Heej fiina♥! Jag hade lekt med dig om jag inte jobbade till skitåtta! Ses på lördag, säg till om du vill åka samtidigt som jag så fårru skjurre :) Puss

2009-09-24 @ 12:21:57
Postat av: z

hihi,klart du ska min älskade vän :)

Jo jag kollar hur trött ja är efter jobbet så får vi se när jag känner för dra.. ska som sagt höra me jennie också tänkt ja, när hon vill fara :)

puss påre

2009-09-24 @ 18:44:13
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0