thank.god.its.weekend

Hej mina vänner, läget?

Har varit lite mycke i veckan, så uppdatering kanske är på sin plats.. Utan att förstora upp det igen och gå in me för höga förväntningar tänkte jag berätta att vi ska på visning imorrn igen, tjohoo :) Hittat en 4a på söder som verkar intressant.. så vi får se om det är nåt att ha! Lucky number three, kanske?

Veckan i övrigt har varit fin.. jobbat, haft p-möte, pussats, cyklat, tvättat, älskat, kollat på idol osv! Har även köpt grejer till symaskinen, så jag kan sätta igång med kuddtillverkning, gardinfållning, sy in jeans mm.. Men framför allt gjort den startklar ifall jag får ett infall snart :)

Helgen blir nog lugn och fin den också. Ska faktiskt inte göra så mycke alls, annat än glo på tv och mysa. Arbete är dock inplanerat imorrn mellan 10 & 14, men efter det är kalendern ganska blank :) Kanske bio eller bowling eller nåt sånt imorrn kväll? Får väl se helt enkelt!

Nu nalkas det soffan och idol!
puss & hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0