samma frisör i 13 år?

Ibland är det grymt roligt att hitta gamla bilder på sig själv.. som man själv inte visste fanns. Denna hittade jag på Fejjan och är tagen på ungdomsgården från halloweenfirandet i 7an el 8an. Hade helt glömt bort att jag va utklädd till clown.. så när man ser kortet från halloweenfirandet förra året, blir det ännu roligare :)


Notera även fantaburken anno 1996 :)

Idag är det för övrigt söndag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag heller.. johan jobbar 07-21 idag så honom kan jag ju räkna bort som sällskap.. Hade nåra idéer om att åka på loppis, ta en långpromme, kanske strosa runt i butiker, sy lite mm.. men jag vet inte riktigt. Kanske baka bullar eftersom det är kanelbullens dag? Jaja, den som lever får se helt enkelt :)

Lägenheten vi kollade på igår va förresten helt underbar. Så jäkla mysig och så jäkla perfekt, och låg på baksidan av mitt gamla hus på valhallagatan. Enda kruxet var att inflyttning va den 1a november och vi har normalt sett 3 mån uppsägningstid. Så känner ni nån som känner nån som behöver en lägenhet ganska omgående, så äre bara å hojta till :) OM vi nu får den andra såklart!

Nu måste jag nog äta lite innan jag gör nåt av den här dan!
kram å hej ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Haha, jag undrar om du hade världens fro i ditt förra liv!? :) Så måste det vara.

2009-10-04 @ 18:41:47
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: sis

hahaha det där kommer jag inte heller ihåg. Hatar inte du clowner?? :D funderar om jag ska ringa dej nu.... men ja tror att ja kanske ringer imorrn istället, har vart på scraphelg ihelgen så ja e trööött nu. håller tummarna för läggan!!! pus pus

2009-10-04 @ 19:34:18
Postat av: zandra

carrot: hahah, måste nog vara så :)



sis: jo jag gör ju de..men det verkar bara gälla när andra äre! Har också tänkt ringa, i typ en vecka nu, men glömmer bara bort.. vars haru scrappat?

Håller också tummarna för läggan :)

Hörs i veckan då kanske! pus pus

2009-10-04 @ 20:51:33
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0