ett steg i rätt riktning

Nu äntligen börjar det kanske hända nåt här hemma. Sen vi bestämde oss för att bo kvar här, känns det tillochmed värt att spendera lite pengar på att få det ungefär som man vill ha det. Efter ikeabesöket blev det väldigt tydligt att lite nya grejer (samt nyfunnen inspiration) faktiskt gör rätt mycke för helhetsintrycket. Så närmsta dagarna kanske det blir tunnsått med bloggskriveriet, eftersom jag tänkte måla lite här & där. Bredspackla för första gången ikväll också, och det verkar bli ok.. Man va ju ingen stjärna på det direkt, men så länge det blir bättre än den nuvarande glasfiberväven, så är ja nöjd! Har dock slarvat bort mina små spackelspadar och andra verktyg så det tog som lite tid! Tack å lov lånade ja hem en lite bredare från jobbet så det gick ju hyfsat iaf :) Verkar åtminstone bli så slätt att en tapet går att sätta! Mycket trevligt enligt mig!


Nu ska ja nog städa upp lite här innan karln kommer hem, och sen sova! Har varit full fräs sen 06.55, så det blir gott me lite sömn!

Hade så bra ♥



Kommentarer
Postat av: Mika

Du är duktig tycker jag! Puss från bruna syrran!

2009-10-21 @ 23:19:03
Postat av: Elus

Då tar vi min lägga när du är klar med din ;) Ja kommer nån dag nästa vecka och kikar på hur fint du gör det! Puss Puss

2009-10-22 @ 10:25:13
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Sara´n

Kunde du inte valt en fulare tapet ;-) Antar att det var den som vi pratade om? Grymt vad fin den är Annica! Kram Sara

2009-10-22 @ 16:22:42
URL: http://sarans.blogg.se/
Postat av: z

jaa ni.. målat första varvet i lilla delen av hallen och jag är helt slut :) Kommer nog ta tid detta,haha! Så förvänta dig inte för mycket elin, jag är nog som sagt gode less när vi väl är färdiga :)



Japp sara´n tror det va denna tapet vi snackade om, men det valet föll dock inte på den, utan en från midbec :)



Tack bruna syrran, du är söt :)

puss

2009-10-22 @ 21:06:44
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: sis

Vita syrran tycker oxå att du är duktig! Visste inte om att jag fått konkurrans :D Ni ligger i nu när vi ska komma ner ser jag, vi förvänar oss ju tipptopp vettu! Taha taha, blir kul å se iaf! pus pus

2009-10-23 @ 17:45:59
Postat av: NEO

Nästa vecka har vi halloween fest på EARTH du är välkommen du o din karl

2009-10-23 @ 22:40:34
URL: http://earthnightclub.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0