en för lite

Helgen har varit jättehärlig på alla sätt. Inte gjort mycket annat än myst. I lördags hängde vi hos johans föräldrar hela eftermiddan och igår va vi till ikea. Lite tradigt att jag måste åka tillbaks idag dock. Vi glömde nämligen att byrån vi köpte skulle komma i två paket, och slet bara åt oss det ena. Så igår när vi skulle bygga ihop den, fattades ju halva! Så typiskt, jag som tänkte måla idag...Åja, kanske hittar nåt mer idag som vi inte hittade igår isf :) Om inte annat blir det en trevlig liten resa me mina rara vänner! Om jag nu kan åka å hämta den andra halvan? Måste ringa ikea å fråga hur man ska göra först kanske..

Nu har jag iaf kommit tillbaks efter en uppfriskande promme me mikis och ronja, så det blir snart duschen och frukost! Hade bra. Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, sicken miss :) Tur att du inte är neggo och att du istället ser det som en "fördel" att du ju faktiskt får åka en gång till till IKEA ;) Kram!!

2009-10-19 @ 20:21:51
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: z

haha precis.. fick me mig en massa fina grejer hem igen också :)

kram kram

2009-10-19 @ 21:04:49
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Sara´n

Hur gick det då? och ska du måla om den direkt? Du får gärna ta lite hemma-hos bilder hos dig så man får lite inspiration...kan tänka mig att ni har det finfint hemma!

Kram Sara

2009-10-21 @ 17:16:38
URL: http://sarans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0