den som väntar...

Verkar som att det är dags för ett nytt inlägg nu kanske. Har inte varit aktiv överhuvudtaget.. periodare, om ni minns :) Har varit en massa annat, så dagboken har blivit en aning negligerad bara. Samt all annan internetanvändning. Nu känner jag mig dock uppdaterad på vad alla söta vänner har haft för sig, och känner för ett litet bidrag igen :)

Helgen kan vi börja med. I fredags gjorde jag ett hembesök på morronen, och stressade tillbaks till jobbet för ett sju-timmars pass. Hemma möttes jag av en snajsig middag och sen blev det idol och skavlan. Knoppade rätt tidigt. I lördags blev det lunch hos J:s föräldrar inför returmötet moheda hade mot kalmar södra. Karln min gjorde 1-0 efter ett par minuter och sen petade axel, linus och anton in resterande mål. Detta betyder att moheda nu kan titulera sig som division 3-lag, för dom gick nämligen upp :) Läs mer här!


Efter matchen blev det en välförtjänt bläcka för laget, och jag drog till mikis för ostbågar och sverige-danmark på tv. En lugn och fin helg igen med andra ord :-) I söndags blev det än lugnare.. medans johan sov trynade jag i soffan med gudfadern, sen blev det skräpmat och framåt kvällen var det födelsedagsfika hos ankan. Hon blev väldigt glad för vår present förresten. Vi köpte ett smyckesträd och ett halsband, och jag ska nog köpa ett likadant. Träd alltså :) Här är nåra bilder jag precis snott från mikis..


Nu ska jag hämta lite tvätt och sen är det som dags för jobbet!
Hade bra, kram från oss ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Bra jobbat och tack för i helgen :) Puss

2009-10-13 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0