dagens nyheter

Idag tänkte ja måla sista varvet i hallen, så det går framåt. Enda missen är att ja tänkte att en rulle tapet skulle räcka, vilket det inte gjorde.. så nu måste ja beställa en ny imorrn! Jaja, fått lite nya tankar om att kanske fortsätta tapetsera runt hörnet också.. detta kräver dock att ja måste bredspackla lite till.. får se hur det blir :) Höll på hela dagen/kvällen igår så ja är som hyfsat trött, men det är kul när man ser hur fint det blir. Efter målningen tänkte ja faktiskt åka å titta på nya taklampor å lite nya hängare å sånt. Man får ju som passa på när man är ledig! Sen blire nog storstädning. Känns stökigt och dammigt överallt..

Det va allt jag hade för idag! På återseende :)

Kom precis på en sak.. Imorrn kommer Micke å hjälper oss me uppsättning/omdragning av lampor.. och jag hittade inga taklampor idag. Fasen också! Eller jo.. det gjorde jag, ute på lamplagret, men dom va såklart svindyra. Aja, vi har iaf våran fina snirkel-lampa som ska upp i vardagsrummet, och såklart nya tillskottet från ikea. Tror dessvärre att "maskrosen" kommer bli (redan är) en storsäljare, så vi lär väl knappast va unika... Men skitsamma, jag ville ha den och så fick det bli :)

 

Nu är jag nog klar för idag!

Hej så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Sara´n

hej! tack för hjälpen igår...jag målade väggen på en timme...ska ta andra vändan nu på morgonen innan jobbet....han den där mackliluren märkte ingenting...bara att det luktade lite konstigt...suck....killar =)

2009-10-27 @ 08:11:42
URL: http://sarans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0