update on the renovering!

Halloj!
Nu är ja tillbaks efter en halft hysterisk helg, och faktiskt rätt nöjd me resultatet. Direkt vi steg upp i lördags körde vi igång och nu är det färdigmålat/tapetserat överallt. Har dock inte bestämt mig för hur vi ska göra i vardagsrummet än.. tycker ju att tapet är så himla fint, men samtidigt vill ja inte ha fonder överallt... men samtidigt tycker jag om när det är lite mörkare å mysigare på sina ställen :) Får se om ja hittar en tapet först kanske, så får ja ta ställning till om bredspackling samt slipning är värt det! Igen.

Nu är det bara allt roligt kvar iaf, pyssla å fixa me smågrejer som gardiner, hyllor mm. Synd bara att man jobbar till 18 i veckan.. jag vill ju hålla på me sånt här nu :)

Just ja, försökte mig även på att sluta snusa i helgen, vilket gick sådär. Vet inte egentligen varför ja fick för mig att sluta just nu, men ja tyckte väl att det va perfekt.. glömde avsiktligt köpa dosa i fredags innan jobbet, för att den sista snusen skulle tas när vi va å kolla på lakers, och sen för att vi skulle arbeita hela helgen. Trodde kanske att arbete skulle kunna ta bort begäret... eller nåt. Blev hursomhelst inget med det. Va sur och lätt förbannad hela dagen, tills jag gav upp runt 16-tiden å köpte en dosa. Sen blev ja nog snäll igen :) Får mao hitta en annan dag att sluta på! Jobbigt sånt där tycker ja..

Nu blire frulle å lite fix innan jobbet! Hade så fint!

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag fick med för mig att sluta snusa men jag blev arg och förbannad redan efter att jag tänkt tanken.. men en dag ska det gå! Ses imorron! Puss

2009-11-02 @ 21:38:36
Postat av: Mika

Kom igen nu... Häng på å sluta nu, vi gört tillsammans :)

2009-11-04 @ 09:39:38
Postat av: z

hahah... ok, då gör vi så! Ska bara snusa lite från den här dosan först :)

puss

2009-11-04 @ 10:21:59
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mika

Ahh ok! Bra, tips! Även de nya modellerna? Har du haft Dodge? Navaran dära är ju inte fel, hihi. Schysst att ha hunn på flaket :) Puss

2009-11-04 @ 14:07:34
Postat av: Mika

Wegner det inte i USA mener du ;) hihi



jaaa bra zed! kom igen... i dag vaknade jag och suget var betydligt svagare :) kom igen zeeeed :)

2009-11-05 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0