småjobbig vana att bryta...

Jag har, precis som mikis, slutat snusa för ett par veckor sen. Går faktiskt rätt bra, men jag ser mig inte som färdigsnusad förrän jag slutat me nikotinfria snusarna också. Å det är fasen inte lätt. Så fort jag låter bli en under nåra timmar, blir ja så sjukt sugen på allt annat! Har precis slängt i mig lite ostbågar och nu är ja sugen på sura surskallar. Va en gottegris innan, men det här är ju löjligt.. Värst äre när johan är borta också, för då jäklar tuggas det i stugan. Kommer kanske sluta som en tjock liten gris innan jag kan titulera mig som före detta snusare ;)


Måste hitta nåt substitut, som är gott, men inte så jäkla onyttigt.
Förslag nån?



Kommentarer
Postat av: Sara´n

Stickning? Skriva en roman? Måla en tavla? eller annat pilligt med händerna så de inte kan gotta åt sig godis eller snus.... kram Sara

2009-11-30 @ 20:41:47
URL: http://sarans.blogg.se/
Postat av: pappsen

prova me en prinskorv under läppen, gott åsså blirru mätt åxå.Nä men kan du sluta ere ju perrfa./ kram

2009-12-01 @ 15:19:42
Postat av: Mika

Störst mage asså! Ibland ångrar jag att jag slutade... Haha :) Öhh... Tack för bullarna btw :)

2009-12-01 @ 23:05:10
Postat av: z

prinskorv.. njaa, not so good :) Får nog hitta nåt annat tror ja pappsen :)



saran: Skulle nog va nåt av de sistnämna isf.. måste bara inhandla lite konstnärsgrejer först :)



mika: japp.. störst! Ska nog börja igen, hahah

2009-12-02 @ 18:14:17
Postat av: sis

Jag röstar för å börja med scrap!! Håller fingrarna sysselsatta :D Keep up the good work, pus pus

2009-12-02 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0