mix.

Inget jätteviktigt att dela med mig av idag egentligen, annat än att jag är skitpeppad på vår personalferre idag. Vi ska nämligen ut till nån farm i bramstorp, eller nåt sånt, och köra fyrhjuling samt skjuta lerduvor :) Efter det blir det mat som vi lagar tillsammans och sen bastu å badtunna. Ska bli såå skönt me tunna, tror det är mer än fyra år sen ja badade sist! Är dock lite småskraj för lerduveskyttet.. har fått för mig att de gör skitaont i axeln av hagelpuffran..men ja hoppas det är en skröna :)

Köpte förresten mörkerutrustning av pelle i veckan. Helt komplett utrustning för egen fotoframkallning! Nu vill jag bara packa upp allt och testa, men saknar en källare alternativt ett hobbyrum med rinnande vatten, så det får nog vänta. Får köpa rulle till kameran istället, så jag åtminstone kan testa den :)

Nästa helg verkar det bli öppet hus på seminarievägen förresten. Kände att de va ett halvt liv sen vi hade fest, så nu är det fasen på tiden! Bara å komma dom som är sugna :)

kram å puss på er ♥



Kommentarer
Postat av: Jennie

"Trist" att man är i London när "grannarna" bjuder på fest! Men fhv håller ni galej någon gång igen snart :) Kram Kram!

2009-11-22 @ 16:48:36
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: z

jamen just ja, ni skulle ju dit ja.. tråkigt :)

Klart vi får ta ferre igen nån gång!

kramar

2009-11-22 @ 19:20:00
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0