fourteen hours

Johan jobbar heldag, dvs fjorton timmar idag.. och ja, man blir lätt uttråkad då. Därför spenderar jag tid framför datorn på sidor som nelly, bubbleroom, sko-sidor, hemnet och inredningssidor :) Blir nog att åka ut till EM en sväng å kolla om vår hängare till hallen kommit, köpa betongspik på clas olsson och lite annat smått å gott. Hur svårt ska det förresten va att hitta funktionella betongspikar? Köpte spikar på coop i pite för ett antal år sen, vilka nu är slut, och vi måste ha nya. Men dom jag hittar funkar ju inte, utan böjer sig bara. Å ingen bygghandel vi har tittat i har små nätta spikar, utan bara tre centimeters. Då kan man ju lika gärna borra å plugga ju! Jäkligt irriterande... så nu står hoppet till clas i sjön :)

Helgen i övrigt har varit väldigt lugn och fin. Jobbat lite, myst, kollat på film och ätit chokladpudding! Beställde även en ny soffa i torsdags.. för nu är vi less på en soffa som kan braka ihop när som helst :) Hoppas bara att den hinner komma innan jul, som planerat!

Sitter och funderar över jul och nyår här också.. Känns som att det kommer bli en fin tid. Inte minst för att jag får fira med syrran, bengan, olle och pappa. Nyår verkar dessutom bli förlagd ute i bushen på rogers stuga, vilket jag gillar massor. Har aldrig varit där, men nyår i buskarna har jag firat förr och det brukar minsann bli väldigt lyckat :) Nu börjar bara besväret me att hitta kläder... Eller så kör ja på samma som förra året:


Får väl se :)
Kram kram






Kommentarer
Postat av: sis

vi får väl ta me lite spik från Coop när vi kommer :D

2009-11-18 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0