Farmen 2009

En aning trött idag efter en väldigt lyckad kväll ute på farmen igår tillsammans med min kollegor. Började med lerduveskytte som jag helt klart dominerade. Vann "tävlingen" när jag tog fem av fem möjliga, hähä :) Efter skyttet skulle vi köra fyrhjuling på en bana och köra över stockar, vippbrädor mm.. och jag bangade ur. Gillar inte fyrhjulingar, efter viss dålig erfarenhet av såna maskiner...

När det hade blivit mörkt och alla som vågade köra hade kört, begav vi oss in i värmen igen. Där blev vi indelade i grupper och varje grupp fick sin rätt som vi skulle tillaga. Jag, ingrid och pelle fick efterrätten :) All mat va suveränt god och jag måste verkligen plussa för det här me att vi lagade maten tillsammans. Jätteskoj vare!!

Efter mat och dryck gick vi ner på gården och satte oss i badtunnan. Tror aldrig vatten har varit så skönt som det va igår alltså. Perfekt värme samt att man kunde doppa sig i iskallt dammvatten emellanåt :) Vi rundade av kvällen runt halv tolv, och alla begav sig hemåt. Jag va dock småfull och sugen på utgång, så så fick det bli. Hann bara hem och snacka me mikis, elin å simon och så va ja på väg ner till grace! Tyvärr vare inte speciellt skoj där.. så idag ångrar jag som mitt impulsiva kroghäng :) Fördelen med öl igår, är att man är behagligt slö idag.. och faktiskt får va det också!

Här kommer iaf lite bilder!






Förrätt
: Sushi, nåra riskorvar(?) med omelett samt en röra i grekisk filodeg.
Varmrätt: Helstekt oxfilé med tärnade rotfrukter, potatispaj och rödvinssås.
Efterrätt: Chokladpannacotta med citron och gräddpaj samt mandelflarn. Sååå gott :)

Då va krafterna slut för idag.. nu blire soffan och en tupplur!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kat

Kul & Gott vare!

2009-11-22 @ 20:45:58
Postat av: sis

Fan det lät ju som att det var en hellyckad dag/kväll. Kul me lite aktiviteter!! Hehe Ringer dej en annan dag istället...har bara glömt bort det. Å imorrn äre scrapkväll...så på tisda kanske jag kommer ihåg!! hörs sen, pus pus

2009-11-22 @ 21:23:26
Postat av: z

kat: väldigt gott :)



sis: jo gör så.. men tisda äre desperate också, så kanske på onsda, haha :) NÅn dag här iaf! pus pus

2009-11-23 @ 09:01:02
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mika

Bra jobbat! Och schyrre att du kom! Snyggast varru! Puss och kram

2009-11-23 @ 17:52:36
Postat av: Mika

Mi casa? Jobbar till 20 :( men jag har muffins :) Puss

2009-11-23 @ 22:25:35
Postat av: Elus

Fan va bra du är =)

Kuligt att du kom iaf tycker jag!

Jag har totalt glömt bort mitt lösen till bloggen så tog bort det helt nu. Så nu kommer du in igen =)

När ska vi ses? Puss

2009-11-25 @ 10:51:35
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Elus

Nja du hade nog inte missat så mycket ändå. hahah



Jag jobbar ju tyvärr stängning så jag kommer nog tyvärr inte. Kommer ju inte va hos dig förren vid 23 och då är ni säkert på väg ut... ja kan ju höra av mig när jag kommer hem så får vi se.

Puss

2009-11-26 @ 22:03:56
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0