domningar i armen och kliande finger...

Har för ett par timmar sen blivit vaccinerad mot the swein-flu och nu börjar biverkningarna komma... Tror inte på nån större reaktion egentligen, annat än att ja är lite öm och lam i armen. För nån timme sen började det dock klia i pekfingret också. Kan iofs komma från stöten jag fick idag, när ja skulle leta efter ett lock som trillat ner bakom skakmaskinen på jobbet. Råkade komma åt med fingret längst ner bakom motorn eller nåt och fick en fin liten stöt... Kände t.om hur håret och kroppen åkte åt sidan mot dörren till skaken, hahha :) Inte snyggt!

Nu är iaf vardagsrummet i stort sett klart också.. va ner på stan igår å hitta nya gardiner och lite andra prylar, så nu äre faktiskt jättemysigt! Vår måttbeställa heltäckningsmatta som vi fixat från Kjellbergs blev också kanon. Tyvärr kan ja it bjuda på nåra bilder än, eftersom ja it vet hur man gör för att lägga upp bilder på den här datorn. Den bärbara rackarn är halft väck, så nåra bilder blir det som sagt inte. Inte än iaf :) Stay tuned, med andra ord!

Imorrn ska jag och kollegan thomas upp till svenssons i lammhult å hämta lite möbler till butiken. Kan man glutta lite åt sig själv då också, månne? Får väl se vad som erbjuds, hehe!

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså har du varit å tagit spruta!! Jag är så hård så jag skiter nog i den :P Trillar säkert dit bara för de... :D Jaag väntar ju med spänning på bilder på läggan asså, men du plågar mej väl tills vi kommer ner antar jag... Det är så skönt när man börjar trivas, jag var till Ikea i förrgår och handlade lite lull-lull. Kul! Hoppas ni har det bra och får en bra helg. pus pus

2009-11-06 @ 08:08:14
Postat av: Jennie

Vad spännande med heltäckningsmatta! Jag vill se bilder :), helst igår. Vilken färg har ni på den?

Kram Kram

2009-11-11 @ 16:50:01
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0