gult är fult...

Nu verkar det som att datorn fått nytt liv igen.. va visst bara laddaren som var lite dålig :) Tänkte på det här me mini-renoveringen vi har gjort.. tror inte vi har så många "före" bilder, men dom flesta har ju ändå som en aning om hur fint det va :) Nu är iaf alla gula väggar borta och det är jättefint. Fortfarande lite småsaker kvar att pilla med, som inte hunnits med än. Och jag är fortfarande lite kluven angående tapet i vardagsrummet.. Får se som sagt hur det blir!

Hallen blev så här:


Sovrummet är fortfarande lite spartanskt utan tavlor mm, men det kommer!

Vardagsrummet

Före.. såg inte riktigt ut såhär. Detta va när vi precis flyttat in så mycke va ogjort då :)



Å nu ser det ut såhär:



Köket är sig dock likt, där blev det bara vitt istället för gult.. så jag orkar inte lägga upp bild!

Fick förresten fin respons idag av Stefan på Sandå. Färgsatte ett trapphus för Corallen häromveckan i lila, vitt, beige samt en mycket stor blomma, och det blev jäkligt fint måste jag medge. Alltid kul när dom litar på ens kompetens och väljer det jag tycker skulle passa :) Var kanske en aning orolig för hur det lila skulle passa herrskapet och de som jobbar på Corallen, men det blev tydligen väldigt väl uppskattat, vilket är jättekul!

Nu ska jag hämta täcket och lägga mig i soffan. Fryser som fasen sen jag å mikis va ut på en långpromme i bokskogen...Brrr. Ha en fin helg! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Carita/Sagapo

Så fint ni har fått det. Ni har sinne för detta i er familj. Ha det så gott. Kram Carita

2009-11-13 @ 22:42:53
URL: http://sagapo-scrapbooking.blogspot.com/
Postat av: sis

Ja men ser du på tusan, nu är det ju bilder!! Va fint det blev, kan tänka mej att det vart lite skillnad :D Blir kul å se sen när vi kommer ner! Bara 1 månad kvar nu :D pus pus

2009-11-14 @ 15:29:33
Postat av: z

aa ja vet.. ska bli såå kul :) Jo det blev verkligen skillnad här, skönt att det börjar kännas som vårt typ :)

kram på er!

2009-11-14 @ 17:21:13
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGT! :) Bra jobbat med Corallen, du är bäst white sistah!

2009-11-14 @ 18:51:26
Postat av: Annica Petersson

Va fint ni har gjort det vännen. Kram Annica

2009-11-15 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0