shaktimatta



Jag har ju glömt berätta en sak... nämligen att jag köpte en spikmatta för nåra veckor sen. Måste erkänna att den var en plåga att ligga på från början, eftersom taggarna längst ner i svanken tryckte hyfsat fint mot "fettet" ovanför rumpan. Sen att varje tagg även mördade skulderbladen gjorde inte mitt förtroende större. Men som dom säger... övning ger färdighet! Låg några gånger med linne och började succesivt linda upp det, tills jag stod ut med spikarna några minuter. Efter ungfär 6-7 gånger kunde jag äntligen ligga 20 minuter. Och somnade efter 10! Man blir jättevarm, knallröd och ser ut som en nygräddad tekaka men det är bara så.jäkla.skönt! Har full förståelse för dom som slänger sig med ordet beroendeframkallande, för det är den fasiken. Kostar runt 6-700 spänn för en med 6000 piggar, och det är den värd. Så spring och köp, ni som har ont i ryggen, nacken, axlar och andra ställen :-)

puss ♥



Kommentarer
Postat av: barro

Försvinner värken alltså?

2009-05-06 @ 10:58:31
Postat av: Elus

Shit va skönt. sån måste jag med köpa! Risken finns nog dock att jag inte våga lägga mig på den.. hehe. Du får ha en bra dag på jobbet. Hoppas du hann blåsa håret ;) Puss

2009-05-07 @ 09:41:42
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: z

jodå elin, nog pallar du det.. även om de tar en stund! japp, ja hann till jobbet. bilen kan rädda en ibland :)

puss

2009-05-07 @ 19:00:52
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0