may and everything after

Sista april spenderades som bekant i soffan med flottig mat, men nu såhär i efterhand mår jag inte ett dugg dåligt över det. Jag mådde prima på fredagen, vilket gjorde att vi drog iväg på ännu en cykeltur i det vackra vädret. Denna gång bar det av till sandsbro där vi cyklade längs högra sidan, ner till fotbollsplanen och båthamnen, och sedan upp genom det nybyggda området. Fick en förnimmelse av Wisteria Lane eller nåt, för allt va sjukt perfekt... dock inte speciellt mysigt eller personligt. Efter Wisteria Lane cyklade vi över sandsbroleden och käkade lunch vid helgasjön. Och efter det tog vi en liten mysig stig genom skogen, tills vi kom ända fram till evedal. Just ja, mitt i idyllen kom en liten klapperslange å slingrade sig på stigen.. och direkt kom mördaren i mig fram. Slängde en kotte samt grenar efter den rackarn, men utan resultat! Efter turen blev det vila, innan vi cyklade till nicke å grillade lite :-)



I lördags var det dags för anders att fylla 25. Festen hölls i Blädingegården utanför alvesta och det va mycket trevligt. Runt 60 pers hade kommit för att fira gossen, och det serverades mat, dryck och tårtor i mängder. Jag åt såklart mest tårta :-) Runt halv tre kom mackans pappa och hämtade oss, efter en hel kväll av buggande, ätande, ordlek, gratis bar och skrattande. "Tack å lov" fick jag huvudvärk under kvällen vilket gjorde att jag bara drack vatten från elva ungefär. Igår kände jag mig därför i prima skick :-)





Kommentarer
Postat av: Mika

Snygg dress, Babe :)

2009-05-04 @ 19:58:42
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: barro

Håller med ovanstående skribent, riktigt snygg!

2009-05-05 @ 09:11:10
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: pappsen

snygga z:a, jättefin, hur gicke, vann ni norge tävlingen??kram-kram

2009-05-05 @ 18:28:52
Postat av: z

papps: nä vi vann inte, nån annan ringde sin polare som googlade listan och fick fram rätta svaren haha :)



mikis & baroo: japp, it's a beut :)



puss på er

2009-05-05 @ 19:25:44
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0