mackiluren

Igår var vi som sagt hos barro och firade att hon blivit ett år äldre. När vi kom dit bjöds det på pizzaslices och drinkar, jag och johan åt nog mest som vanligt, och efter ett tag blev det presentöppning. Med anledning av hennes önskelista (som bara bestod av en massa presentkort) var vi lite oroliga att vår present till damen skulle duga. Först tänkte vi ju bara köpa presentkort, men kände att det blir lite mer personligt med en riktig present. Och eftersom damen är en shopaholic vore det oansvarigt av oss vänner att öka på detta beroende. Man köper ju inte ett presentkort på apoteket rödnäsa till en recovering alcoholic direkt ;-) Så sagt och gjort, vi spånade. Och resultatet blev att köpa en spikmatta! Hon har ju konstant värk i nacke, huvud, rygg mm, så då var saken biff. Kände direkt att vi hade gjort rätt när hon öppnade paketet och fick se mattan. Såg verkligen ut som att hon blev glad, vilket var kul :-)

Runt tolvsnåret bar det av mot stan och terassen. Där var det kö till förbannelse, och när vi såg barro, andreas och nån till ta gräddfilen och lämna oss kvar i kön, så gick jag, johan, alfons och camilla till oléo istället. Eftersom alfons brukar dj:a där så kunde vi ta gräddfilen in! Trots 18-års gräns(!) hade jag faktiskt riktigt kul. Vi fyra dansade bugg och svängde runt bland tonåringarna som vi aldrig gjort förr :-) Runt halv två kanske hade jag fått skavsår på tån, så då fick det bli en burgare på mc.d och sen gick vi hem! 

Ja just ja, tyckte det va skitkul när jag kom på att saras kille är grymt lik Mackan "erik & mackan" Edlund, så jag va såklart tvungen att fota honom för lite lika-som-bär granskning! Kolla om ni ser vem som är lik!


Tack för en supertrevlig kväll ♥



Kommentarer
Postat av: Soffe

Var var jag? =)

2009-05-10 @ 16:43:32
Postat av: barro

Taaack babe, är så nöjd % glad över allt med kvällen.. Har just legat en kvart på mattan, tyckte faktiskt inte att det gjorde ont alls förrän jag skulle resa mig upp.. Som att dra ut nålar för fan! Haha. Skitbra pressy alltså. O förresten, vilket dåligt samvete jag fick idag när jag vaknade o insåg att jag bara dumpat er utanför terrassen..ber om ursäkt & skyller på fjortisfyllan deluxe som jag fick till igår.. Jisses. Hoppas du förlåter mig! Puusss

2009-05-10 @ 21:52:24
Postat av: z

fan sofi, ja ber om ursäkt.. men det fanns inget kort på dig :( och inga på sara, västerviksparet å dom andra tjejerna heller, haha.. tog så lite bilder, så ja måste ha glömt några :)

2009-05-11 @ 07:53:56
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Elus

Det var verkligen grymt likt. tänkte jag inte på då, men nu när du säger det. Du skulle lagt ut en bild på mackan och han jämte varandra för å se likheten =) Pöss på dig hjärtat mitt

2009-05-11 @ 10:25:10
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Soffe

Haha ingen fara du, kanske lika bra det! ;) Huvudsaken är ju att vi var med! Kram

2009-05-11 @ 10:35:24
Postat av: z

sofi: ja jag menar det :)



elus: ja tänkte faktiskt göra de, men orkade inte :)

puss på er

2009-05-11 @ 19:48:01
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Sara´n

Hej Sandra, nu har jag med hittat hit! Sitter och gapskrattar åt ditt engagmang åt Freddie ha ha ha ha!!! Skit bra! Tack för i lördags! Mvh Sara

2009-05-12 @ 09:50:34
URL: http://sarans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0