jämnt upp och lite till

Ledig dag igår är lika med ärenden. Tack å lov tog jag inte i för mycket som jag brukar, utan höll det på en lagom nivå. Började dagen med en helkörare hemma. Städa, dammtorka, diska osv. Sen tog jag en sväng på stan för att lämna tillbaks en kjol från vero moda, gick in på några andra ställen, och vips så hade jag spenderat det jag fick tillbaks för kjolen. Even Steven med andra ord :-) Råkade bli två linnen, scarf, nytt nagellack, schampo och lite nya leggings. Dock i stort behov av allt jag nämnde... förutom kanske nagellacket. När jag tänker på det, så är jag faktiskt i behov av i stort sett allt nytt, eftersom min viktökning inte bara har medfört ett sundare utseende, utan också att kläderna jag har faktiskt är för små!

Idag har dagen för övrigt börjat bra. Blev väckt av ett par blixtar rakt i ögonen, och som framgår av bilderna, inte riktigt vad man väntar sig ska hända vid 07.20 :-)



Efter det abrupta uppvaknandet blev det frukost, och i skrivande stund gluttar jag på knight rider samt överväger en kopp kaffe innan det är dags för jobbet. Efter jobbet ska vi förresten till Villa Vik och äta grillbuffe med alles. Ingrid går nämligen i pension till sommarn, så då måste vi ju fira :-)

Nu kaffe och den sista moster fian. Hej ♥

Kommentarer
Postat av: barret

Låter som en skön ledig dag.. :) Söt du är när du sover då! :) Puss

2009-05-14 @ 15:31:29
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: Mika

NAJS BABE! Jag vill med ha cash :)

2009-05-15 @ 09:37:51
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Elus

GOD MORGON ZANDRA!!! ;)

2009-05-15 @ 21:40:14
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0