holiday road

Nu är det äntligen spikat med semesterschemat, så jag är ledig vecka 28 & 29 och sen en vecka i slutet av augusti. Så i juli när johan är ledig från fotbollen blir det förhoppningsvis en roadtrip till pite! Om allt annat klaffar såklart... Vi har även pratat om att dra en trip till göteborg några dagar, eftersom det va ungefär 12 år sen jag va där, och jag vill verkligen göra allt de där turistiga som man ser i reklamer. Gå på liseberg, åka paddan, vandra i parkerna mm :-) Tänkte att jag skriver om resorna nu, så kanske dom blir av.. för vi är ganska bra på att prata om allt vi vill göra, men blir för slappa och bekväma så vi stannar hemma istället, hehe.

Idag har varit en bra dag. Jag har fått massor gjort på jobbet, sett nya Artist från Eco som kommer i augusti, (som för övrigt va skitfin) och nästan släckt en brand i ett elskåp! Eller det är kanske att ta i. Det luktade bränt efter att en reparatör hade varit och fixat godsporten, så vi härledde doften till elskåpet som sitter vid sidan om, och när stickan skruvade upp locket, så rök det där inne å lukta bränt som fan. Kunde ju faktiskt ha slutat olyckligt, med tanke på vad vi har för produkter i byggnaden! Så det är bra å ha en fungerande kran ibland :-) Och när jag kom hem stod det en smarrig chili con carne på spisen, som det bara va att hugga in på! Fick förresten veta av johans polare micke att en 4a i deras hyreshus står tom just nu, så ja hoppas att vi får kolla på den.. det vore ju toppen! Nyrenoverad, stor och på botteplan, kan ju inte bli bättre!

Nu är jag i alla fall trötter, så det blir en tjuga på spikmattan innan snutten kommer hem!
Hej ♥





Kommentarer
Postat av: Mika

Jag är avis på din spikmatta :(

2009-05-07 @ 20:10:59
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Mika

Gör det inte ont att ligga på mage på den? Ja menar, tuttarna lär ju ta mest stryk eller?

2009-05-08 @ 09:12:03
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Mika

Magen för min del då HAHAHHAHAHAH :D

2009-05-08 @ 09:12:18
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag har en teori om att de (titsen) kommer bli större av spikmattan... Teorin bygger på teorin om att håret växer av massage -> blodet cirkulerar, vilket jag applicerar på spikmattan. Ligga på mattan med titsen -> växer pga cirkulationen ;). Àmeh,já köper't med hull och hååår! :D

2009-05-08 @ 11:17:16
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: pappsen

ev.ny lägga,semester,pite:fan va bra,förresten spikmatta vore n

og nåt för mej, cooolt!!kram-kram

2009-05-08 @ 16:49:57
Postat av: Niilan - My words, my style

Jag gillar din design på bloggen! Snygg! allt bra med dig idag? ♥

2009-05-08 @ 16:58:51
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: z

pappa: ja de ska bli skönt me semester, första jag har på 9år typ... läggan va liite för dyr för oss tyvärr.. 100 kvm för 7300! Så de blir nog å leta vidare :) jaa, köp en matta, dom är skitsköna och skulle säkert hjälpa dig! kramar

2009-05-09 @ 09:03:59
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0