all by my seheheelf..

Japp, här sitter man alltså. Ensam på kristusvälfärd eller nåt. Johan är på fest med sin klass eftersom det förmodligen blir den sista innan alla är klara med utbildningen. Inte för att jag är speciellt ledsen för det. Kände att det var så mycket imorse som inte hanns med, eftersom vi blev tvungna att hämta hojjarna lite tidigare än vi tänkte från början. Jag började nämligen med tvätten, som av nån anledning alltid blir större för varje gång ja tvättar istället för mindre. Sedermera tog jag itu med garderoberna här i hemmet. Städade, omstrukturerade, inredde osv. U get the picture. Däremot hann jag inte bli helt klar me tvätten, samt städningen. Så det tänkte jag ägna min kväll åt. Passade mao ganska bra att karln skulle ut å svira :-)

Nu ska jag dammsuga innan jag vågar släppa in Fatman, bädda rent och hämta det första tvättlasset. När klockan närmar sig 21 ska jag masa mig bort till ica å köpa glass, innan jag slappar framför grace anatomy. Och det bästa utav allt är att jag faktiskt kan göra det me gott samvete, för jag har cyklat 2,5 mil idag. Igen :-)

Hopppas ni också får en fin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

jag ska å slappa ikvel,jobbat idag 21/5. 10-16,skit mycke folk, nåja jag ska ligga på min nya shaktimatta ikvel,de e så jävla skööönt...../kram-kram

2009-05-21 @ 17:22:40
Postat av: z

jasså du tjacka en sån ändå :) ja, visst ärom sköna.. ska nog också ta mig en tuppelur på min snart! hörs! kram kram

2009-05-21 @ 19:06:41
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mika

Den är wedan uppäten fan! Vi to'n i dag! Men vi kanske kan trycka nåra wiskakor istället :)? Puss och ses imorron!

2009-05-25 @ 21:41:46
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0