multitasking & bloggkåt

Jag tror jag hatar ordet blogg faktiskt. Det är riktigt fult och man börjar lessna. Kan man inte bara döpa om det till nåt som klingar vackert och unikt igen? Trots detta råkar jag vara inne i en period där skrivkåt är en underdrift. Jag vet inte om det beror på att våren är på intåg eller de fakto att min roomie johan inte varit hemma så mycket senaste månaden. Nu är det dock sista veckan på praktiken för honom, så vi får väl se. Jag har inte skrivit så här ofta i alla fall, så visst samband har det nog :)
Blogg - Johan: 1-0

Idag är jag ledig och det finns massor på agendan. Började dagen 07.00 som en raket ner till tvättstugan. Ska vara klar om precis en tvätt och lite torktid. Under tiden är det frukost och dusch, innan jag 10.10 ska ombesikta bilen. Efter det blir det handla, åka till Sandås kontor och fota bygget, åka förbi jobbet och hämta tapeter. Nån gång där emellan måste jag slänga i mig lunch och hämta cykeln, innan jag åker till moheda runt 14.15 för att hälsa på johans fritids och lämna tapeterna till ungarna. Sen är jag ledig med min man!

Såja, så ska en slipsten dras :)


Kommentarer
Postat av: barro

Jag gillar dina uppdateringar, speciellt det faktum att de kommer ofta :) Ska ni till jennie & Johan i helgen? De ska ju ha party party på lördag. Puss

2009-03-18 @ 08:58:36
Postat av: Mika

hahah "lilla" kortet ja ;)

2009-03-18 @ 09:43:40
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Elus

femte gången jag försöker skriva nu..hehe. jag tycker iaf att det är kul attt du skriver ofta. för jag älskar att läsa om ditt liv. ännu bättre vore om vi träffades oftare och du berättade det face to face =) Jag älskar dig hjärtat! Pyss

2009-03-21 @ 00:29:10
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0