ihopflyttningsfest a la mikis & chrillan 2

Det blev en himla bra skiva, med bål, tequila och bärs. Drack tack å lov bara 3,5 öl men råkade i slutet falla för tequilafrestelsen. Hade jag bara struntat i den, så skulle nog huvudet mått lite bättre igår. Jag hade hur som helst jättekul, trots att ja saknade min fina man som spelade match. Något som förslog stämningen igår, var dock att man fick läsa om ännu en våldtäkt bara några hundra meter från oss, runt 01.30. Jag gick hem själv runt 00.30. Helt sjukt.


Tack för en fiin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Men Gick du hem själv? Du sa ju att Johan skulle möta dig?? Man fååår inte ljuga om sånt ZedskjiBabe!! Puss och tack för att du kom och tack gode gud för att det inte var du som var på Mörnersväg 01.30 !

2009-03-16 @ 09:23:37
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: sis

Guuuu va du e söt syster!!! pöss

2009-03-16 @ 16:41:15
Postat av: z

hähä, tack sis.. ibland får man till ett :) men det är du också! såg dom nya bilderna!

puss

2009-03-16 @ 19:09:50
Postat av: barro

Usch ja, det är hemskt att sånt där händer o det händer ju hela tiden i den här stan. Andreas låter mig aldrig gå hem själv längre och tur är väl det. Förresten, vad är det för söt lite blus du har på dig??? Ser sjukt snygg ut! Puss

2009-03-16 @ 22:35:53
Postat av: Ebbot

Låta dig gå själv hem, vad är det för typ du hittat?

2009-03-17 @ 15:36:21
Postat av: z

jaa du ebbot.. typen jag har hittat råkar vara den finaste som finns! Han va bara lite trött i lördas, och jag kanske va lite tjurig :)

hoppas du sov så gott! pussar

2009-03-17 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0