y. som i yellow

Måste bara berätta. Mamma gjorde misstaget att gå med på ett gratis erbjudande från hemsideföretaget Yreg, eller Yellow som dom också heter. Dom lovade som sagt gratis hemsida, om hon bara betalade 590kr exkl moms i månaden för domännamnet¹. Och man binder bara upp sig för typ två år. Helt sjuka priser och det finns inte en chans att gå ur eller ångra köpet. Som hon för övrigt blev påprackad av en dryg jävla försäljare. Nu imorse hörde jag på nyheterna att över 75 personer har gått ihop för en gemensam talan i rättegången mot yellow. Jag tror dom är rökta. Yellow alltså. Och jag hoppas mamsen kollar upp detta lite mer noggrant och joinar de andra i målet! Och tänker till lite extra nästa gång nån ringer och säljer abbonemang. Såå, nu vet ni det. Köp inget av yellow :-)

I helgen är det val ja. Har fortfarande ingen aning om hur jag ska rösta, eftersom jag är rätt ointresserad av politik (underdrift). Måste nog läsa på lite innan jag väljer känner jag. Men innan dess ska jag ha en skön helg, i form av fotbollstittande, skräll??, middag hos johans föräldrar och sen sverige-danmark på tv. Inget jobb och inget annat på agendan! Bitte schön :-)

¹ ett vanligt domännamn kostar ca 100-150 kr/år!

peace ♥

Kommentarer
Postat av: Elus

Inte smart att gå på en sån sak. Men det är verkligen svårt att säga nej! Stackars din mamma. Hoppas det ordnar sig för henne! Puss

2009-06-05 @ 13:15:25
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: z

ja det hoppas jag me! puss

2009-06-05 @ 18:47:40
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mika

SMELLOW AHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH

2009-06-05 @ 22:37:06
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Mika

Jamen så vare nog, måste ha varit den.





Förresten, ska vi se DH imorron? Jag lånade hela första säsongen av Wisen nu i helgen. Känns bra för nu fattar jag lite mer vad som hänt innan. C ska ladda hem de andra säsongerna nu så att jag förstår resten. Gissa om jag har mycket tv tittande framför mig. puss

2009-06-08 @ 22:45:02
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0