skönast helg

Då var sista lediga helgen över. Har haft ledigt alla lördagar hela juni, och jag måste medge att jag är grymt nöjd med det. Tyvärr tar sagan slut här. Nu är det lördagsjobb igen som gäller!

Denna helg har iaf varit suveränt skön. Igår var vi lediga båda två, så jag bailade fikat hos carro och åkte ut till, ähum.. helgö, med min älskling istället. Där blev det sol och plask i helgasjön, och sen åkte vi hem å grillade oss en flinta :-) Idag försökte jag mig på en shoppingtur a la desperado, och hittade såklart ingenting. Så är det alltid när man är "tät" som ett myggnät. Och när man är tät som en fotbollsnät så hittar man hur mycke som helst. Och kan inte köpa det. Men gör det ändå :-) Nåväl, som kompensation för min usla shoppinglycka, hittade jag ett par sandaler och en klänning på nelly istället, så vi får hoppas att dom anländer i veckan samt uppfyller mina önskemål med råge! Efter "shoppingen" tog vi en sväng ner på stan, åt lite på hot wok och strosade ner till sjön. Tittade på några änder och sen strosade hemåt igen. Mycket mysig dag mao!

Och nu börjar lilla glaset me rosé minsann pillra sig ut i benen. Då blir det soffläge :-)

puss å hej ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Det blöder fortf men veterinären trodde det var mer sårvätska blandat med blod och alltså inget öppet sår så vi ska avvakta till imorn. så jag har vankat av o an här hemma ensam och tyckt såå synd om han.. :) Man är ju en chicken-mama ;) När åker ni till nowwland o när kommer ni hem? Puss

2009-06-28 @ 22:08:49
Postat av: Marcus

Blidö?

2009-06-29 @ 16:34:07
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: z

korrektur: helgö hette udden vi va på! Skarpt tänkt där mackan :)

2009-06-29 @ 18:53:18
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: carro

Är på gotland v29, sen är vi i västervik några dagar antingen under v30 eller 31. Annars är jag mest bara hemma. Ring när du kommer tillbaka så drar vi en öl!

2009-06-29 @ 19:51:22
URL: http://g0ldfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0