nya favoriter

Fått lite nytt från Lorca, Osborne & Little och Nina Campbell i veckan och jag har redan lite nya favoriter. Tyvärr är det som bekant ganska svårt att tapetsera om hemma hos oss, eftersom vi bor i studentlägenhet där väggarna enbart består av målad glasfiberväv. Tid och pengar tänker jag inte lägga ner på att få som jag vill, så jag får nog spara favoriterna till nästa lägenhet...eller om gud så vill, ett hus :-)

Ni kan iaf få en liten smygtitt på några av nyheterna nedan! Dom två första bilderna är från O&L och kollektionerna Pompadour resp. Sariskar. Den svarta från Nina Campbells Lombardia. Tyvärr fanns det inga bilder på dom jag gillade mest, så det får väl bli en glad överraskning när jag väl tapetserar om :-)



foto: osborne & little

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0