E4:a norr

Nu är bilen servad och körduglig. Och jaa, jag fick tydligen lite bannor av mecken som tyckte att vi har underhållt bilen lite dåligt. Som att man måste va så noga. Jag har inte bytt olja, filter eller tändstift på snart tre år, och hon har gått felfritt hela tiden! Måste however medge att hon blivit något negligerad, vilket resulterat i ett visst mått av dåligt samvete, men va fasiken.. hon har ju klarat sig hittills :-) Kände dock att det kanske va dags nu, speciellt när vi ska köra 130 mil om nån vecka!

Nån vecka kvar nu som sagt. Hyfsat lugn jobbvecka nu och sen blir det en sexdagars maraton nästa vecka, och sen sticker vi! Jag.längtar.så.jag.dör! Har varit relativt nära att börja packa redan nu(läs maj), men jag vill ju inte framstå som en ivrig igel inför min kära sambo, som kanske tror att jag är kolugn och inte längtar nåt speciellt ;-)

Appropå sambo, nu hörde jag pärlan utanför = mys framför sverige-serbien!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

jaaa... vi längtar efter er åxå,åck alla behöver underhåll å omvårdnad, även lilla bilen.kram-kram

2009-06-24 @ 17:35:57
Postat av: z

ja det är nog så haha! Ses på ett tag då :-)

2009-06-24 @ 18:56:26
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: carro

Jamen om vädret hller i sig kan du la komme bort så drar vi en riktig ligga-ute-på-gräset-i-bikini-fika! ;) Bjussar på kaffe & fikabröd givetvis!

2009-06-24 @ 21:41:51
Postat av: Fröken T

Jag tror att bilar mår bra av att negligeras. Har iaf alltid funkat för mig (tills jag krockat sönder dom dårå) ;)

2009-06-27 @ 16:42:42
URL: http://frokentornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0