1/6-09

Då var det juni och sommarens intåg är klart tydlig om man relaterar till vädret. Vi har haft underbar sol och värme hela helgen, och förhoppningsvis håller det i sig resten av veckan! I torsdags stukade jag foten på matchen, vilket innebar visst mått av horisontellt läge under fredan. Jag tror jag var ute 20 minuter under hela dagen, och då cyklade jag. Med viss möda. I lördags blev således jobbet lidande av min frånvaro ännu en dag, men det var nog det bästa. Kunde åtminstone stödja på foten, dock lite för lite för att kunna jobba. Åkte till moheda där det blev fotbollstittande samt middag hos J:s föräldrar istället.

Idag har det gått bra, inga större känningar av stukningen så jag är nog tillbaks på planen till matchen på torsdag :-)

Imorrn blir det röntgen, för att se vad det är för öm punkt på ryggraden som gäckat mig i ungefär ett halvår. Ska bli väldigt tillfredsställande att höra resultatet om några dagar!

Nu är det gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0