roadtrip

Själva resan gick suveränt bra tycker jag. Vi lämnade växjö runt 15 förra lördan, för att dumpa av katten i moheda och sen fortsätta färden. Runt åtta var vi i huvudstaden och halv nio åt vi middag i täby. Sen var det bara att dunka på :-) I sundsvall tog dock orken slut, så vi stannade och sov ett par timmar.. runt nio på morgonen rullade vi in på logvägen i pite och jag fick äntligen gosa me mina fina brorsbarn! Halvlång resa, men trots distansen gick det som sagt jättebra. Första dagarna kändes däremot i kroppen. Tror vi led av jetlag i flera dar, för jag va hur seg som helst. Har dock tagit det rätt lugnt, för vädret blev tyvärr inge vidare, så det har inte gått å göra så mycke. Fler bilder kommer sen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0