fullt upp..

Idag har det varit gärnet på jobbet, efter en hyfsat lugn helg. Började med att jag blev tvungen att räkna tre dagskassor, medans vi bara va tre i butiken. Varav en av oss som är kvar i butiken måste täcka upp på grossen också. Detta innebär såklart att jag gör det med rasande fart, vilket medför att jag gör små missar i räkenskaperna, som naturligtvis leder till att jag måste börja om. Mellan stressräkning och synen av en allt fullare parkering måste jag svara i telefon, samt plocka ihop tapeter till en annan färgbutik. Samt boka in en akut färgsättning hos en kund. Hållbart? Njaa...

Färgsättningen gick dock bra, men kräver nog lite övertid eftersom jag måste va klar med förslagen imorron eftermiddag. Måleriet som ska va där och fixa klämde nämligen in renoveringen av lägenheten mycket snabbare än som var tänkt, så nu är det bara att jobba på! Bra framförhållning? Njaa.. Men väldigt roligt :-)

Helgen va hursomhelst toppen. Måste verkligen ge skara sommarland fyra rattar av fem möjliga. Fanns massor att göra och allt va gratis. Förutom inträdet och maten såklart. Så till nästa besök får vi nog va lite mer förutseende och ta med oss en rejäl matsäck, eftersom man kunde låna grillar till maten :-) På grund av sämre väder igår så tog vi bara en tur på stan i skövde innan vi återvände till tibro för födelsedagstårta. Sen packade jag in grejerna i bilen och åkte hem igen. Saknaden efter min johan va stor, så det va skönt att komma hem å gosa lite igen!





Kommentarer
Postat av: Elus

Va mysigt! Jag har inte varit i skara sommarland sen jag va liten. kanske skulle ta och boka in det för oss vuxna nästa sommar... haha. Puss

2009-07-28 @ 21:13:37
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: carro

Säger som elin, ser supermysigt ut och jag har inte heller varit där sen barndomen.. En sån roadtripp tar jag gärna! :)

2009-07-29 @ 09:54:47
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: z

men fint hörrni.. då bokar vi in det tycker jag :)

2009-07-29 @ 18:37:35
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Elus

absolut!

2009-07-30 @ 12:50:10
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0