annons

Såg att man numera kan lägga upp annons på bloggen och sälja kläder mm via den. Mycket angenämt drag av bloggportalen måste jag säga. Tyvärr är jag sämst på att sälja sånt jag har, eftersom det är mycket roligare att ge bort alla överblivna, felköpta samt oanvända kläder. Men nu kanske jag borde tänka om. Speciellt när jag ofta gör felköp och aldrig skickar/lämnar tillbaks grejerna. Nu har man ju faktiskt en chans att få tillbaks en bråkdel av alla spenderade pickadoller, samt bli av med kläderna, vilket i sin tur resulterar i mer plats som i sin tur behöver fyllas med nya :-)

Happ, den som lever får se. Nu har jag iaf lovat syrran att ta me lite leftovers från garderoben till henne, så det hon inte vill ha får jag väl försöka sälja då!

Nu är det hög tid för dusch samt hämta tvätt. peace ♥



Kommentarer
Postat av: sis

jasså det var ju en smart grej! Eller så gör man som så att man ger bort sina felköp till systeryster, jätte enkelt =). Jaja vi ses senare idag, pus pus

2009-07-05 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0