ny utmaning

Denna utmaning tyckte jag va riktigt kul, som ja fick av jennie. Går ut på att öppna sjätte mappen i mina bilder och lägga upp det sjätte kortet på bloggen. Har i skrivande stund inte ens kollat vilket kort som kommer att hamna här, så nu måste ja kolla.... Stay tuned






Där ja, förlåt mig älskling men det va detta kort som kom upp! Har för mig att det va när vi ganska precis hade kommit hem från piteå.. och skulle ut på en kvällspromenad. Kameran fick av nån anledning följa me, och så här fint blev det :)

utmanar/uppmanar
Elus
Miickan


Kommentarer
Postat av: Mickan

Har fått den här utmaningen innan men inte gjort den så nu måste jag väl göra den=P Får se om jag kommer ihåg efter helgen när jag kommer hem bara! =) Kram!

2009-02-05 @ 17:56:43
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: pappsen

håller med dej,jätte bra bild/pappa

2009-02-08 @ 14:12:14
Postat av: Elvan!

Det är coolio, hjärtat, jag ville bara kolla så att vi alla lever ;). Inflyttningsferren fårru inte lysa med din frånvaro, men det tror jag inte att du skulle göra heller. Hoppas att ni med får en fin alla hjärtans dag! puss å kram

2009-02-13 @ 20:46:40
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0