mindre gulligt...

Min ungsstekta lax blev tyvärr inge bra:


Det blev lax med knäck, istället för sås. Glömde nämligen bort den i ugnen, så den råkade stå inne dubbla tiden. Å ändå berätta jag om den i förra inlägget! Detta händer rätt ofta faktiskt.. och speciellt när ja är själv hemma.. blir så sjukt ofokuserad på såna saker som tidspassning, så man undrar ju hur det är ställt i där uppe i radartornet ibland..? Fröken förvirrad struntar hursomhelst i det.. jag blev mätt, och nu får jag inte glömma tvätten också! Hej svejs :)

Ser man bara till bilden förresten, ser det snarare ut som lasagne och bea-sås, hahha...
Nåväl.. tvätten vare!

Kommentarer
Postat av: sis

hehe måste nog hålla me, mmm gott me lasagne :D

2009-12-02 @ 20:57:03
Postat av: Elus

hahaah snyggt! Du skulle kommit hem till mig, då hade du fått fläskfilé gryta med färskpasta och sallad =)

2009-12-03 @ 13:02:29
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Mika

ahhahahahh...

fan va jag blev sugen på bea och lasse, jävla göddföda det du!

på söndag ska jag vara SJUKT bakis och enligt matsedeln ska det serveras hemmagjord goddpirre med bea. I cannot wait -lixom :)

2009-12-04 @ 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0