lucka nr. 5

...den öppnades igår (samt tömdes på sitt goda innanmäle).. och inte långt därefter var vi på väg till alvesta och bror perssons för att hämta vår soffa som kommit! Blev lite stressigt eftersom jag började jobba klockan tolv, och vi ville hinna hämta den innan, men det gick fint. Va lite tungt bara att släpa delarna först från lastbilen och sen upp till lägenheten bara, så det är tur att man är stark ;) Sen igår kväll när vi skulle montera den så insåg vi ju att han va goode stoor... och knappt fick plats, haha! Men nu har ja faktiskt börjat vänja mig vid han, så det blir nog bra tillslut! Ska ju inte bo här resten av livet direkt.. så vi får hoppas att nästa vardagsrum är större :)

Så här ser det ut nu iaf:


Idag har jag haft bär-ont i armarna samt jobbat några timmar, vilket gör att kroppen känns en aning sliten. Tanken va dessutom att ja skulle hjälpa barro & andreas att flytta efter jobbet, men tack å lov hade dom redan hunnit köra allt.. så mina arma armar tackar så mycket för det :) Nästa steg i min plan för kvällen är att äta upp pizzan som blev över från igår, och sen hoppa ner i soffan med min gottepåse från kioskpirren och läsa Dan Browns senaste bok! Och såklart längta efter älsklingen som slutar om nåra timmar :)

Fasen alltså... december har börjat väldigt bra måste jag säga :)

Kram & hej ♥

Kommentarer
Postat av: Elus

Shit va snyggt det blev. Soffan är ur läcker och vardagsrummet blev super mysigt! Mycket bra val måste jag säga. När blir de fika?? Puss

2009-12-05 @ 22:50:58
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: carro

Guuud så snyggt. ser lite ut som den vi beställt från mio :) puss o tack för hjälpen igår iaf :)

2009-12-06 @ 16:35:39
Postat av: Mika

SNYGGT!! :)

2009-12-06 @ 17:42:15
Postat av: pappsen

perrfa att sova i när ja kommer.snygg åxå!!

2009-12-06 @ 20:32:32
Postat av: z

joo det blev himla bra, förutom att han täcker upp halva vardagsrummet bara :)



japp, där fåru sova paps när ni kommer.. den är rätt hård också, så du behöv nog it nå liggunderlag!



kram på er!

2009-12-06 @ 21:21:00
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: eyovine

Wow... värsta inredningblskan att kika in här!! Så snygg soffa!!

Allt bra med dig hoppas jag =).. själv vet jag inte vem som snor alla dagar av mig =P. Vi har haft en förkylnings sväng här med småtrollen, så då tappar man tidsbegreppet totalt. Dom är ju som vaken lite hursom då.



Kramiz Maja

2009-12-06 @ 23:53:46
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: sis

wow vilken monstersoffa!! Men skitsnygg! Klart bättre än förra :D Tror mej känna igen tavlorna som satt där vid dörröppningen, självgjorda med tapeter på?? :D Jag längtar tills vi kommer ner! åhh så skönt, tror vi får en enorm packning bara :D pus pus

2009-12-07 @ 08:33:12
Postat av: challe storskalle

sweeeet soffa lill Z....ska spana om vi kan ta nån resa ner snart :D puss på er!!

2009-12-08 @ 12:10:09
Postat av: z

challe storskalle: hahah.. joo han blev gode fin :)

Vore ju skitaroligt om ni kund ta er ner.. annars kanske jag/vi kom upp iställe :)

puss & kram

2009-12-08 @ 18:58:53
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0