lucka nr. 17

Nu är det mesta klart inför julen, och jag måste säga att det känns toppen! Julklapparna är inhandlade och inslagna.. inte för att det är så mycket egentligen, men eftersom dom jag har köpt till tycker om att öppna paket, så brer man ju på lite extra för att det ska bli så många som möjligt :) Tänkte även vara lite ambitiös och börja med julbaket idag också.. tyvärr misslyckades det kapitalt så jag måste som göra om. Kolorna blev inga kolor, utan  mer  som mordvapen, och knäcken blev hälften så många som det va tänkt.

Med detta har ja lärt mig att inte koka knäck å kola samtidigt eftersom man kanske helt plötsligt måste ta av kastrullerna och hälla upp knäcken och kolorna. Såklart även det samtidigt! Så även om ja fick hjälp av min söta johan, var misslyckandet ett faktum. Kan vara så att man ska hålla sig till ett recept till varje bak-del också.. och inte mixa mellan två likartade.. mm, får nog ta mig en funderare :)

Nåväl, ber om ursäkt för att jag delar med mig av denna dynga.. kan som it hjälpa det.
Auf wiedersehen ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

ska nog pröva kolan iaf.ses snart..../kram

2009-12-18 @ 20:14:47
Postat av: carro

Ååh vad mys med julkänsla! Min har inte riktigt infunnit sig ännu men den kommer nog lagom till grötfrukosten på sjävlaste dopparedagen :) Ha en fin julhelg så ses och hörs vi framöver! Puss

2009-12-19 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0