lucka nr. 10

Då var chokladen bakom lucka tio uppäten, och jag har precis läst lite mer från den förlorade symbolen. Verkligen spännande i sann Dan Brown-anda, och av nån anledning vill man ha mer... Tänkte bara stanna upp och lätta på hjärtat lite, eftersom det va nåra dagar sen sist.. men ack så snart ligger jag nog i den sköna divanen och sträckläser mig till sista bokstaven :)

Som jag nämnde för nåra dagar sen, så känns december himla bra. Allt har som bara flytit på.. jobbet känns bra, jag hinner med det ja ska göra, hunnit baka, storstäda, få soffan, köpa julklappar..(eller åtminstone tänkt ut nåra) med mera. Ja, det är en good feeling helt enkelt :) Och nu börjar det faktiskt vara så nära att man nästan kan ta på julstämningen... och inte mindre få mysa med min kära familj. För nu är det bara tretton dagar kvar tills jag får gosa med dom här:


Och bengan å pappa också då såklart.. fast vi gosar kanske inte så mycket. Vi pratar mest :)

Dagens maträtt va förresten förträffligt god. Mer parmesan åt folket! Hej ♥


Kommentarer
Postat av: pappsen

Jäpp,ska bli kul...

2009-12-11 @ 07:20:58
Postat av: z

ska det verkligen bli.. kan ju höras lite närmare sen :) kram kram

2009-12-11 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0