sommarslö och ölsugen

Känns som att många tagit bloggsemester, och jag är väl inget undantag. Händer inte så mycket heller för den delen, som är värt att publicera :-)

Häromkvällen hände däremot nåt udda. Tog en löprunda runt halv elva på kvällen och sprang uppe på hov/norr, och när ja kommer till tomtebacken hör jag ett bangande ljud uppifrån. Så när jag ska springa uppför kullen ser jag att en man sitter högst upp på backen och spelar på en trumma. Ööh..what? Blev lite skrajsen så jag struntade i att springa uppför och vek av på gatan nedanför istället. Man vet ju fan aldrig alltså.. kunde ju va nåt psykfall som just rymt från vårt angenäma psyke sankt sigfrids eller nåt. Fast mest troligt inte :-)

Idag verkar det som att det blir lite fest hos PO.. mikis å elin skulle då dit iaf, så det vore ju trevligt med lite öl. Kanske skippar utgången, men det är ju hursomhelst alltid fint att grunda! Imorron lutar det ju faktiskt åt fint väder, så då vill ja va i hyfsat skick för min lunchdejt me carro, samt att vi ska å fira johans brorsa imorrn också...sååja, som ni förstår så försäkrar jag mig bara om att jag inte ska va bakis imorrn genom att skriva om det, hähä :-)

Nu ska jag nog dra en sväng me dammsugarn!
Hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0