rollercoaster

Väldigt lite att tillföra etern idag känner jag. Varit mycket på jobbet. Bra och dåligt. Jobbigt och roligt. Känner att mitt slit med vissa saker börjar skörda framgång, men såklart behövs det mycket mer. Av många saker. Och mindre av andra. Fan, vad jag blev kryptisk helt plötsligt.. men vissa saker gör sig nog bäst osagda! Tror jag.

Igår hade vi match, och denna gång gick det bättre. Vann inte, men förlorade inte heller. Bara snuvade på vinsten när det återstod typ fem sekunder. Vi var helt klart det bättre laget, så slarvet i slutet som gav 2-2 var onödigt.. men det är ju tur att det inte är blodigt allvar med vår serie. Vi försöker bara ha kul än så länge :-)

Imorrn är jag ledig, så jag ska spendera en stund med elin, och sen ska jag nog baka!

Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart fyller du brallis... kan vi säga :) puss och kram

2009-08-25 @ 22:20:57
Postat av: carro

Om jag lyckas komma ifrån jobbet tidigare än 22 på lördag så trillar jag nog in en sväng, annars kommer jag gärna på fika på söndag. Ska du ut på lördag? Puss babe.

2009-08-27 @ 12:30:28
URL: http://g0ldfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0