mjaa.. sann mobilslampa är man nog inte!

Under mina dryga tolv år som mobilanvändare tror jag att antalet förbrukade ligger på ca fyra stycken. Det var den gamla motorolan som tog oskulden efter mini-callen, som faktiskt efter några år blev stulen(!), för att sedan ersättas av nokia 3210. När den gjort sitt blev det den smidiga 8310:an tills jag ville upphotta mig själv me en av dom nya fräsiga yuppisarna som hade kamera. Så då blev det en sony K500i. Detta va för ungefär fyra, fem år sen. Så förra veckan kände jag mig mogen för att investera(?) i en ny mobbe. Sökte efter den som hade bäst i test, och fann denna. Och idag landade den alltså i brevisen! Beslutsprocessen från spekulation/dröm till faktiskt köp, ligger på dryga halvåret, så jag har noga övervägt detta måste jag medge :-) Nu får vi bara hoppas att guldklimpen håller lika länge som min gamla vapendragare silverräven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0