självbevarelsedrift? ja, tack!

Kroppen är lite sliten måste jag erkänna. Party i lördags, som faktiskt inte blev speciellt hårt, men som mer än väl gjorde sig påmind, inte bara igår, utan idag också. Och nu har vi spelat första matchen sen sommaruppehållet, så jag lär väl va hyfsat mör imorrn :-) Och det blev inte bättre, än att vi dessutom torskade med 5-2. Det är ju så uppenbart att man inte är en ungdom längre, men likförbannat så kör man förnekelserace all the way och försöker intala sig att man är det! Måste fasiken börja träna oftare alltså.. kan kanske vara så att jag tillochmed skulle börja satsa på att ta upp fotbollen på riktigt. Med riktiga träningar. Och en riktig tränare. Mjaa, den som lever får ju se.. när det är så förbannat surt att det ska vara så förbannat skönt att inte träna också :-)

Här är för övrigt nåra bilder från helgens firande under karl-oskarlördan. Förfesten som var en inflyttningsfest, stod mina härliga vänner annica och sloob för!




Kommentarer
Postat av: Mika :)

Träning är ju sånt som blir goddigt efter ett tag :) så det kanske bara handlar om att du ska träna ordentligt ett par veckor för att få upp suget efter det...? Fett med ferre. Det bästa var när vi sa hej då, vid stan, å du sa "hej då, toffel", HAHAHAH :)

Puss å kram

2009-08-11 @ 18:49:02
Postat av: Mika

Mja... du får dra ut på krogen nåra gånger till utan mig innan jag är toffelina :) Förresten, jobbar du i helgen? Ska du med till Kalmar och festa lite? Vi ska till ChirreBirre!! :) Ingen bea men fan va goddig den blev i alla fall! Puss

2009-08-12 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0