morgonbestyr & morotskaka

Efter en mycket lång dag igår, med bland annat personalmöte på kvällen var jag helt slut. Trots detta så hade jag den eminenta idén att stiga upp okristligt tidigt, eller ja.. klockan 7 iaf, för att baka. Tänkte att jag skulle ta igen för de fakto att jag inte bakade i onsdags. Fast det är ju iofs en definitionsfråga. Jag slängde faktiskt ihop filmjölkslimpor när min älskade elin va här, och tanken var att jag skulle ha bakat morotskaka lite senare. Men det sket jag i. Vi gick på bio istället, och såg den geniala filmen Inglorious Basterds av den ännu mer geniala Quentin Tarantino. Den karln är ju fasiken inte kry, men fasiken vilka filmer han gör! Oustanding ♥

Anyhoo.. imorse rodde jag iaf projektet i hamn och bakade denna morotskaka, om än ett par timmar senare än planlagt. And it is dynamite :-) Nu är somliga av dom nerpackade för att medtagas till följande jobb! Ikväll blir det lugna puckar med johan, och jag längtar redan ♥




Kommentarer
Postat av: Elus

mumma mumma! Va duktig du är smulan!

2009-08-28 @ 16:19:01
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0