me ♥ cocoskladdkaka

Kände att det va länge sen jag bakade något, så jag hoppades på halvtaskigt väder idag för att kunna/vilja slå slag i saken. Efter en lugn och mysig förmiddag me johan, skred jag till verket :-) Så idag bjuds det på chokladkaka med cocos, som faktiskt är ett recept från Eva, vår gamla kafeteriatant på högstadiet! Man tackar!




Tänkte även att jag skulle va extremt duktig och baka bröd också. Så i skrivande stund har jag nåra smarriga(?) solroslimpor på jäsning. Detta är dock inget jag egentligen känner att jag vill få cred för, eftersom jag köpte en finax mix-påse på ica! Whop whop, så äre klart typ :-) Men säg inget till johan.. jag kommer naturligtvis ge intrycket av att jag har bakat dom helt själv, hähä :-)

Nu ska jag langa in dom i ugnen! Hej ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Vad skönt att ha en pojkvän som inte läser ens blogg ;) Kakan såg riktigt smarrig ut! Puss

2009-08-12 @ 21:48:14
Postat av: Anonym

mums,kan du inte skicka en bit? blev sååå sugen!!!

2009-08-12 @ 22:48:28
Postat av: z

carro: klart han läser min blogg.. men jag kunde ändå inte hålla mig från att erkänna längre än en halvtimme typ, haha :)

2009-08-13 @ 10:11:37
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ja, det får nog bli så för jag älskar verkligen modellen på klänning! Tack för ditt råd=) Kram!

2009-08-13 @ 12:02:23
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: jENNIE

Duktiga Zandra! Skit i att det är påsbröd, det blir ju grymt gott ändå :) Själv ska jag baka sockerkaka idag... fast det har jag planerat att hinna med sedan i måndags, haha. Kram!

2009-08-19 @ 12:56:53
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0