090804

Så.jäkla.skönt. Nu kan jag koppla av efter en stressig/jobbig inledning på veckan genom att luta mig tillbaks å njuta av finvädret som är på intåg till stan. Är nämligen ledig imorrn, så då blir det lugna pistoler, förhoppningsvis i solen. På en strand. Eller gräsplätt. Vilket som. Sen har jag tagit ut lite kompledigt på fredag, så jag kör på samma schema även då :-)

Idag är det för övrigt exakt två år sen jag träffade (och lämnade) johan på de luxe. Trodde han va en player så jag lämnade han på busstationen runt två på natten med ett telefonnummer i handen, ifall han ville höra av sig. I nyktert tillstånd. Och ta mig tusan, det gjorde han :-) Och nu har vi varit superlyckliga i två år! Och jag kan inte tänka mig något år utan honom. Det finaste jag har!

Puss på dig älskling ♥


Kommentarer
Postat av: pappsen

åhh,va kul å höra, du e åxå en av de bästa jag har.Kram-Kram

2009-08-05 @ 10:04:49
Postat av: Anonym

Grattis till er båda!

2009-08-05 @ 22:02:40
Postat av: Belus

ok... de va jag som skrev ovan, tänkte bara ifall du ville veta ;)

2009-08-05 @ 22:03:44
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Lionel R

Hello!

2009-08-08 @ 13:17:26
Postat av: Mickan

Grattis till er! Älskar den här bilden på er, hur skön?! =)

2009-08-12 @ 23:37:03
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0